Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
Mariusz Sztelmach Karol Dworzecki (7320 niezalogowanych)
3511 Postów

(Karol.Ky)
Maniak
Imperator1988 napisał:
Samochod ktory kosztuje w Norwegii 800 000 NOK niekosztuje w Niemczech polowy lecz okolo 200 000 NOK razem z 19 % VAT. Proponuje sprawdzic dla przykladu BMW B7 Alpina na mobile.de modele od 2005tego a potem w toll.no sprawdzic jaki bedzie engangsavgift. Oczywiscie niedotyczy to Golfow, Aurisow, Yarisow, Fiest i tego typu szrotu dla proletariatu z silnikiem od kosiarki takie cos jest jedynie odrobine bardziej niz 2 razy drozsze niz w Niemczech.... czyli socjalista chce decydowac ze ktos ma jezdzic czyms o mocy skutera bo tak mu sie podoba (a i tak zaplaci za to 2x ceny).

A co do drog w Norwegii to sa na gorszym poziomie niz w Albanii nawet (niemowiac o Polsce) a bomow jest mnogo jak grzybow po deszczu. Wplywy z engangsavgift tylko w niklym % ida na drogi a wiekszosc idzie wprost do budzetu aby bylo z czego pasozyta/bezrobotnym/depresyjnym/dziecioroba wyplacac zasilki..... Co do pensji to w Szwecji sa niewiele nizsze jak w Norwegi poprostu bezrobocie jest wieksze bo socjalisci tam zaimportowali islamistow w skali najwiekszej w Europie w stosunku do populacji wiec maja co chcieli.


Jak to wyliczyles? Z ciekowsci sprawdzilem i najtanszy samochod wzglednie wygladajacy 25 tys. euro
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2524 Posty
K T
(Imperator1988)
Maniak
Krytykuje ten system bo system w USA (dopoki jeszcze kenijski socjalista niezdazyl do konca go zniszczyc) umozliwilby mi duzo szybciej osiagniecie lepszych zarobkow oraz mozliwosci kupowania towarow wedle wlasnego uznania bez akcyzy na pasozytow. A w Polsce niejezdzilem zadnym samochodem bo mialem w 1997mym 8 lat jak mnie rodzice tutaj wywiezli i niepytali czy mam ochote tu czy do USA. A potem przyznaje popelnilem blad konczac norweskie prawo na UiO zamiast np. wyjechac do USA i skonczyc tam studia medycyny. W ten sposob musze jeszcze conajmniej 20 lat zyc w tym kraju wiec probuje razem z norskami z FrP cos zmienic aby dalo tu sie zyc a nie tylko egzystowac od urlopu do urlopu aby uniknac doplat do pasozytow poprzez akcyzy.

Ja pisze o BMW B7 Alpina jako o samochodzie ktory ma prawo sobie kupic kazdy normalny czlowiek i niemusiec z tej okazji dokladac sie do pasozytow duzo bardziej niz ten ktory lubi samochod o silniku kosiarki/skutera. I oczywiscie ze wole sobie kupic uzywany lecz raczej od niemieckiego kapitalisty niz od turka, bo taka nowka nawet tam kosztuje 150 000 euro wiec tureckiego proletariusza raczej niestac. Pozatym podalem przykladowa cene samochodu z 2006stego osobiscie planuje sobie kupic samochod na urlopy&flexi tid model 2010 i zarejstrowac na Polskich tablicach. Bedzie kosztowal okolo 400 000 NOK bez engangsavgiftu socjalistow ktorego NIGDY niedostana aby dofinansowac jakiegos pasozyta. Aha a nowe BMW 5 w wersji M5 moze spokojnie kosztowac i 2 miliony "NOKow" jak socjalista dowali akcyze na pasozytow.

Co do dzieci to kto chce niech ma lecz sam na nie placi a nie oczekuje ze panstwo z kieszeni innych obywateli bedzie na to dokladac. Mowisz ze wiecej dzieci jest potrzebne "eldrebølgen" aka fala starcow itp itd. To sobie popatrz na bezrobocie wsrod mlodych w Hiszpani okolo 50 % a nawet zobacz ilu bezrobotnych jest w Polsce i teraz wytlumacz mi skad sie biora tak ogromne liczby bezrobotnych skoro podobno brakuje dzieci a populacja jest zbyt niska.... Optymalna populacja na swiecie to 1 miliard a nie 8 miliardow i nietrzeba nikogo zachecac zeby produkowal nowych bezrobotnych.

A co do drog to poczytaj co norwedzy nawet socjalisci pisza o drogach w Albanii i przyznaja iz zbudowano tam ostatnio autostrady a w Norwegii sie niedaje. Koszt budowy jest zaledwie 10 % wyzszy niz budujac na plaskim terenie. Zobacz sobie koszta w Polsce jakie sa budowy.

A co do tematu to nadal przy nim jestesmy. Smugglerzy swiadomie lub nie lecz wspomagaja zwalczanie socjalizmu i akcyzy.

@Karol.Ky Napisalem okolo 200 000 NOK teraz troche wiecej bo kurs korony jest wzglednie niski. A wyliczylem na stronie toll.no w kalkulatorze do obliczania engangsavgift. Tam sie wpisuje wage, moc, spalanie CO2, NoX oraz date pierwszej rejstracji. Do tego trzeba jeszcze VATu doplacic do 25 % (bo niemiecki sie odlicza jesli kupi sie w salonie).
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
4 Posty
Tomek ***
(tomek_xxx)
Wiking
Nigdzie na świecie "normalny" człowiek nie jeździ BMW B7. Tym bardziej w USA. To szczyt klasy premium. Spadek wartości takich samochodów w Niemczech jest bardzo duży, w Norwegii bardzo mały. Również w Niemczech kręci się więcej kilometrów. Nie można porównywać.
Napraw świat, a w zasadzie Norwegię. Spraw, żeby moje zarobki się podwoiły a ceny samochodów spadły. Nie muszę jeździć 9-letnim BMW B7 z przebiegiem 290 000 km. Wystarczy mi Audi A6, ale nowe. Może to też jest szrot, ale w Polsce bym sobie na nie nie mógł pozwolić.
Jeszcze raz powtórzę, dzieci są niezbędne żeby ktoś zarabiał na opiekunkę w domu opieki która będzie Ci zmieniać pampersy.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3511 Postów

(Karol.Ky)
Maniak
Imperator1988 napisał:
Krytykuje ten system bo system w USA (dopoki jeszcze kenijski socjalista niezdazyl do konca go zniszczyc) umozliwilby mi duzo szybciej osiagniecie lepszych zarobkow oraz mozliwosci kupowania towarow wedle wlasnego uznania bez akcyzy na pasozytow. A w Polsce niejezdzilem zadnym samochodem bo mialem w 1997mym 8 lat jak mnie rodzice tutaj wywiezli i niepytali czy mam ochote tu czy do USA. A potem przyznaje popelnilem blad konczac norweskie prawo na UiO zamiast np. wyjechac do USA i skonczyc tam studia medycyny. W ten sposob musze jeszcze conajmniej 20 lat zyc w tym kraju wiec probuje razem z norskami z FrP cos zmienic aby dalo tu sie zyc a nie tylko egzystowac od urlopu do urlopu aby uniknac doplat do pasozytow poprzez akcyzy.

Ja pisze o BMW B7 Alpina jako o samochodzie ktory ma prawo sobie kupic kazdy normalny czlowiek i niemusiec z tej okazji dokladac sie do pasozytow duzo bardziej niz ten ktory lubi samochod o silniku kosiarki/skutera. I oczywiscie ze wole sobie kupic uzywany lecz raczej od niemieckiego kapitalisty niz od turka, bo taka nowka nawet tam kosztuje 150 000 euro wiec tureckiego proletariusza raczej niestac. Pozatym podalem przykladowa cene samochodu z 2006stego osobiscie planuje sobie kupic samochod na urlopy&flexi tid model 2010 i zarejstrowac na Polskich tablicach. Bedzie kosztowal okolo 400 000 NOK bez engangsavgiftu socjalistow ktorego NIGDY niedostana aby dofinansowac jakiegos pasozyta. Aha a nowe BMW 5 w wersji M5 moze spokojnie kosztowac i 2 miliony "NOKow" jak socjalista dowali akcyze na pasozytow.

Co do dzieci to kto chce niech ma lecz sam na nie placi a nie oczekuje ze panstwo z kieszeni innych obywateli bedzie na to dokladac. Mowisz ze wiecej dzieci jest potrzebne "eldrebølgen" aka fala starcow itp itd. To sobie popatrz na bezrobocie wsrod mlodych w Hiszpani okolo 50 % a nawet zobacz ilu bezrobotnych jest w Polsce i teraz wytlumacz mi skad sie biora tak ogromne liczby bezrobotnych skoro podobno brakuje dzieci a populacja jest zbyt niska.... Optymalna populacja na swiecie to 1 miliard a nie 8 miliardow i nietrzeba nikogo zachecac zeby produkowal nowych bezrobotnych.

A co do drog to poczytaj co norwedzy nawet socjalisci pisza o drogach w Albanii i przyznaja iz zbudowano tam ostatnio autostrady a w Norwegii sie niedaje. Koszt budowy jest zaledwie 10 % wyzszy niz budujac na plaskim terenie. Zobacz sobie koszta w Polsce jakie sa budowy.

A co do tematu to nadal przy nim jestesmy. Smugglerzy swiadomie lub nie lecz wspomagaja zwalczanie socjalizmu i akcyzy.

@Karol.Ky Napisalem okolo 200 000 NOK teraz troche wiecej bo kurs korony jest wzglednie niski. A wyliczylem na stronie toll.no w kalkulatorze do obliczania engangsavgift. Tam sie wpisuje wage, moc, spalanie CO2, NoX oraz date pierwszej rejstracji. Do tego trzeba jeszcze VATu doplacic do 25 % (bo niemiecki sie odlicza jesli kupi sie w salonie).


To ja znalalzem inne ceny niz ty. Coz, moze zle w niemczech auta szukam.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2524 Posty
K T
(Imperator1988)
Maniak
W kazdym kapitalistycznym kraju na swiecie (gdzie nie ma republiki kolesi i koryta w Sejmie jak w Polsce) normalny pracujacy czlowiek ktory potrafi oszczedzac pieniadze zamiast ciagle je marnowac i rozrzucac lokujacy je chociazby w obligacje jesli niezna sie na gieldzie i niepotrafi wybrac sobie funduszu inwestycyjnego MOZE sobie pozwolic na BMW Alpina B7. Ba moze nawet uzbierac na nowe jesli ma koniecznie potrzebe "wziecia na siebie" spadku na wartosci z nowki na 4 latka. Pozatym rzadko takie samochody sa uzywane w firmach czesciej do przyjemnych "przejazdzek" wiec malo kto nabija 290 000 w 4 lata takim samochodem.

A co do naprawiania Norwegii to powiem ci iz pensje (zarobki) wcale nie musza sie podwajac ba powinny stac w miejscu przez 20 lat a zmniejszac za to sie powinny akcyzy aby realny wzrost sily nabywczej we wlasnym kraju sie norska utrzymywal bez zwiekszania kosztow pracy. A co do nowek to zawsze mnie cieszy jak ktos sobie kupuje nowke mysli ze chwycil "diabla za rogi" jak wyjedzie nowym A6/E-klasa/5-tka/XF-em z malym dieselkiem pod maska. Dopiero na pierwszej autostradzie lub ruszeniu ze swiatel nagle odkrywa ze juz mu sie nowka niepodoba A jak przypomni sobie ile straci na jej wartosci

Dodam ze kazdy madry czlowiek oszczedza sobie srodki finansowe z mysla o starosci nawet jesli ma wciskany kit o jakiejs emeryturze ktora moze dostanie jak cos w skarbie panstwa do tej pory pozostanie. I wtedy jesli ma takowa potrzebe to placi za opiekunke, dzieci niesa do tego potrzebne zwlaszcza ta zgraja bezrobotnych w wieku 18-25 ktorzy regularnie pobieraja zasilki z tego co inni wypracowuja. Bezrobotny pobierajacy zasilki wypracowuje ale jedynie organiczny material do oczyszczenia w oczyszczalni sciekow, bo nawet na nawoz to sie nienadaje

@Karol.Ky: 25 000 euro x 8 = 200 000 NOK (modele 2005) ale ze nie jest juz 8 NOK tylko wiecej za euro to i cena wyzsza tak trudno to zrozumiec? A jesli chodzi o modele 2009-2010 to cena to 50 000 euro czyli okolo 400 000 NOK (obecnie wiecej)..... Tyle kosztuje samochod BMW B7 Alpina z 19 % niemieckiego VAT jesli go niechce sie miec w Norwegii i placic engangsavgift oraz VATu doplacac do 25 %. Aha i jak szukasz tego modelu to szukaj pod nazwa Alpina a model B7 wybierz bo pod nazwa BMW tylko nieliczne sie pojawiaja.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2235 Postów
Anders B
(AndersB)
Maniak
ja pierdole Impek zwięźle i na temat potrafisz czasami coś z sensem napisać w 5-ciu zdaniach a ciąg dalszy to jak zwykle w kółko i to samo. nie wazne jaki temat pierdolisz o polityce, nie zagłosuje na Ciebie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
2235 Postów
Anders B
(AndersB)
Maniak
....bez odbioru
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2524 Posty
K T
(Imperator1988)
Maniak
@AndersB: Zaglosuj na Korwina w Polsce, i na FrP w Norwegii (jesli masz juz norweski paszport). Na mnie niemusisz glosowac

A powyzsze wypowiedzi byly nieskierowane do ciebie tylko do osob lubiacych czytac dluzsze wypowiedzi. Czasami cos trzeba powtorzyc jak np. argument o bezrobotnych niedotarl przy pierwszym czytaniu przez osobe dyskutujaca ze mna.

@Karol.Ky Zebys duzo nieszukal dam ci link: Model 2010: suchen.mobile.de/auto-inserat/alpina-b7-...ativeFeatures=EXPORT

A co do modeli 2005/2006 (takich jakie ewentualnie po avgiftach kosztowalyby okolo 800 000 NOK na norweskich tablicach) to rzeczywiscie ktos kupil tego za 25 000 euro i zostaly te wycenione na wiecej (co nieznaczy ze za tyle zejda sprzedajacym).
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
4 Posty
Tomek ***
(tomek_xxx)
Wiking
KT. Jesteś od lat w Norwegii jak o sobie piszesz, skończyłeś tu prawo (ja nie kwestionuje, chociaż miałbym powody) - a gadasz jak zakompleksiony Polak. Czy pomoże Ci jak napiszę, że mam 3 litrowego dieselka? Mi wystarcza. Osobiście nie kupiłbym tuningowanego samochodu, zwłaszcza używanego. Jak ktoś kupuje Alpine, to na bank ją zajeździł. Jak ktoś planuje wypady po pracy nie kupuje takiej wersji. Wiesz, jak Ciebie czytam to intuicja mi podpowiada, że masz około 17-20 lat. Więc pewnie jesteś bardzo zdolny jeżeli skończyłeś studia na wyższej uczelni, tak zrozumiałem, jesteś "master", prawda?
Ale skoro masz tyle lat, to nie jesteś realistą...
Naprawdę znasz tylko jedną markę? Alpina B7? I to takie stare? Brrrrrrr.
Ale kupiłeś, czy tylko sobie o nim czytasz? Oj oj, imperator... bierz się za politykę, żeby ceny samochodów spadły... tak za 5 lat, żebym zdążył sprzedać swojego po starych a kupić nowego po nowych
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
3511 Postów

(Karol.Ky)
Maniak
Imperator1988 napisał:
W kazdym kapitalistycznym kraju na swiecie (gdzie nie ma republiki kolesi i koryta w Sejmie jak w Polsce) normalny pracujacy czlowiek ktory potrafi oszczedzac pieniadze zamiast ciagle je marnowac i rozrzucac lokujacy je chociazby w obligacje jesli niezna sie na gieldzie i niepotrafi wybrac sobie funduszu inwestycyjnego MOZE sobie pozwolic na BMW Alpina B7. Ba moze nawet uzbierac na nowe jesli ma koniecznie potrzebe "wziecia na siebie" spadku na wartosci z nowki na 4 latka. Pozatym rzadko takie samochody sa uzywane w firmach czesciej do przyjemnych "przejazdzek" wiec malo kto nabija 290 000 w 4 lata takim samochodem.

A co do naprawiania Norwegii to powiem ci iz pensje (zarobki) wcale nie musza sie podwajac ba powinny stac w miejscu przez 20 lat a zmniejszac za to sie powinny akcyzy aby realny wzrost sily nabywczej we wlasnym kraju sie norska utrzymywal bez zwiekszania kosztow pracy. A co do nowek to zawsze mnie cieszy jak ktos sobie kupuje nowke mysli ze chwycil "diabla za rogi" jak wyjedzie nowym A6/E-klasa/5-tka/XF-em z malym dieselkiem pod maska. Dopiero na pierwszej autostradzie lub ruszeniu ze swiatel nagle odkrywa ze juz mu sie nowka niepodoba A jak przypomni sobie ile straci na jej wartosci

Dodam ze kazdy madry czlowiek oszczedza sobie srodki finansowe z mysla o starosci nawet jesli ma wciskany kit o jakiejs emeryturze ktora moze dostanie jak cos w skarbie panstwa do tej pory pozostanie. I wtedy jesli ma takowa potrzebe to placi za opiekunke, dzieci niesa do tego potrzebne zwlaszcza ta zgraja bezrobotnych w wieku 18-25 ktorzy regularnie pobieraja zasilki z tego co inni wypracowuja. Bezrobotny pobierajacy zasilki wypracowuje ale jedynie organiczny material do oczyszczenia w oczyszczalni sciekow, bo nawet na nawoz to sie nienadaje

@Karol.Ky: 25 000 euro x 8 = 200 000 NOK (modele 2005) ale ze nie jest juz 8 NOK tylko wiecej za euro to i cena wyzsza tak trudno to zrozumiec? A jesli chodzi o modele 2009-2010 to cena to 50 000 euro czyli okolo 400 000 NOK (obecnie wiecej)..... Tyle kosztuje samochod BMW B7 Alpina z 19 % niemieckiego VAT jesli go niechce sie miec w Norwegii i placic engangsavgift oraz VATu doplacac do 25 %. Aha i jak szukasz tego modelu to szukaj pod nazwa Alpina a model B7 wybierz bo pod nazwa BMW tylko nieliczne sie pojawiaja.


Dobrze wiem jaki model mosku, ale nie sadzielm, ze taki stary i z takim przebiegiem bedziesz bral! Przeciez ty miljoner jestes!



AndersB
Pewnie sobie przygotowal gotowe polityczne teksty i do kazdego postu wkleja xD
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok